loading...
پلی کربنات
R.K بازدید : 46 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

PERSPEX چیست؟
ما همچنین می توانیم آن را به عنوان اولین کالای تجاری روی میز قرار دهیم. Perspex A.K.A Plexiglass A.K.A Plexi شیشه ای نیست. پلاستیکی است با این حال نوع خاصی از پلاستیک است. به صورت ملحفه است. و بسیاری از اندازه ها و رنگ ها برای انتخاب وجود دارد.

یک ورق کاملاً شیشه ای پلکسی وجود دارد و ورق های رنگی و حتی ورق هایی با براق (که دخترم آنها را دوست دارد ، در آن سن است) وجود دارد.

انواع مناسب تر Plexi برای من انواع مات ، سفید و شفاف است.

در حالی که می توانید مقداری امتیاز در آمازون کسب کنید ، بهترین شرط شما این است که به یک منبع محلی مراجعه کنید. من مادیان شب پیدا کردن یکی. بنابراین اگر می دانید از کجا می توانید برخی از آنها را وارد کنید ، در نظرات ما را وارد کنید.

مراقبت و ذخیره سازی
مانند هر ماده صاف و برتر ، Plexi آهن ربایی برای چاپ انگشت است. همیشه شرط بسته می شود که دور آن دستکش بپوشد. هر گونه گرد و غبار هنگام عکسبرداری از سیاه و سفید یا پرتاب نور هر چند مواد شفاف در تصویر بسیار قابل مشاهده است. خبر خوب این است که Windex به راحتی هر نوع کثیفی را از بین می برد.

صفحه محافظ Plexi (توسط udijw) نکته دیگری که باید به آن توجه کنید ورق برچسب محافظ (در سمت چپ) است. همانطور که قبلاً گفتم ، در صورت امکان ، فقط یک طرف برچسب محافظ را بر می دارم و مدتی از آن طرف استفاده می کنم.

وقتی آن طرف از خراش "می میرد" ، من برچسب محافظ را از طرف دیگر برمی دارم. البته این با ورق شفاف کار نمی کند :)

این یک ماده حساس است ، بنابراین من آن را در یک کیسه زباله ذخیره می کنم. حداقل از جمع شدن هرگونه گرد و غبار در سطح جلوگیری می کند.

جزئیات روشنایی
تنظیم کدو تنبل (توسط udijw)
برای پایان دادن به این پست ، من می خواهم جزئیات مربوط به عکس کدو تنبل را در سمت چپ بالا به اشتراک بگذارم. من کدو تنبل زیادی داشتم که می توانستم انتخاب کنم ، اما وقتی لباس ترفندهایم به نظر می رسید ، لباسی را انتخاب کردم که بهترین لباس را داشته باشد.

برای یادداشت ها و قرار دادن موارد بیشتر می توانید روی تصویر سمت چپ کلیک کنید.

من کارم را با قرار دادن ورق Plexi روی اره های خود شروع کردم (ببینید چرا من از آنها در اینجا استفاده می کنم). خم شد بنابراین یک قفسه قدیمی زیر آن قرار دادم تا صاف بماند.

در سمت راست دوربین ، یک SB800 از طریق برولی وجود دارد. در اینجا یک نکته خوب در مورد Plexi آورده شده است. این ماده 100٪ بازتابنده است. تا زمانی که من غذای بیرون را در خارج از زاویه خانواده پلکسی نگه داشتم ، نیازی به نگرانی در مورد بازتاب ها نبود. (این درست است تا زمانی که Plexi بدون گرد و غبار باشد).

من یک رفلکتور در سمت دیگر برای جزئیات بهتر در سمت چپ تنظیم کردم.

سرانجام ، یک فلاش دوم وجود دارد ، با مشبک و ژل آبی روی زمین که به پس زمینه سیاه و سفید برای جلوه هاله اشاره دارد.

شفافیت: Plexi مشکی واقعا سیاه است و بسیار مات است. این به عنوان یک آینه با بازتاب بالا عمل می کند و هیچ یک از بازتاب های دوم را که با شیشه می بینیم ، نمی دهد. این رنگ در رنگ های دیگر نیز وجود دارد ، همه مات مانند یک دیوار بتونی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 592
  • بازدید کلی : 1,475